Werkervaring

Home »  Werkervaring

De mens en zijn/haar beleving centraal
In mijn loopbaan heb ik gekozen voor organisaties waar de mens centraal staat en waar ik vanuit mijn communicatiefunctie een rol van betekenis kon spelen in het vertalen van een innovatie, product of dienst vanuit de beleving van de (potentiƫle) eindgebruiker.

Zo heb ik voor Hobart Nederland de innovatieve professionele vaatwas-, koel- en kookoplossingen van een productgerichte communicatiestrategie naar een belevingsgerichte strategie gebracht. Wat betekent dat de oplossing/het product voor de gebruiker i.p.v. wat het product kan qua technische specificaties centraal staat. Die verandering in de communicatie realiseren, vormt een prachtig aspect van dit vak in mijn beleving.

Campagnes rond belangrijke veranderingen: van fusie tot overname
Ook heb ik bij een aantal organisaties belangrijke veranderingen meegemaakt, waarbij communicatie een belangrijke rol. Zo heb ik bij de nieuwbouw van De Kuip Congres- en Evenementencentrum mee mogen bouwen aan de organisatie, bij BinckBank voor en na het behalen van de bankstatus prachtige campagnes opgezet en bij Itho Daalderop en Novy de communicatie rond respectievelijk de fusie en overname vormgegeven.

Werkervaring actueel

Werkervaring bij vorige werkgevers / interim:

  • Itho in Schiedam. Lees meer >>
  • Hobart Nederland in Woerden. Lees meer >>
  • Wereldwinkel Nieuwerkerk aan den IJssel. Lees meer >>
  • Zorgbeheer De Zellingen in Capelle aan den IJssel. Lees meer >>
  • Horeca Branche Instituut in Zoetermeer (tegenwoordig SVH). Lees meer >>
  • BinckBank in Amsterdam. Lees meer >>
  • Stadion Feijenoord, De Kuip Congres- en Evenementencentrum, brasserie De Cuyperij, Museum Home of History. Lees meer >>

Comments are closed.

BizStudio by Sketch Themes