MKB Marketing CommunicatieScan

Home »  MKB Marketing CommunicatieScan

Voor MKB-ondernemers bied ik, Anja Smid, ondersteuning bij het opstellen of scherp stellen van de marketing en communicatiestrategie. De kracht van de aanpak zit in de pragmatische en effectieve insteek met de MKB Marketingcommunicatie Scan.

Het resultaat? Een actueel en geïntegreerd marketing- en communicatieplan. Een doordachte campagne of vernieuwde huisstijl. Een effectieve online strategie. En daarmee: een verfrissende impuls aan de dialoog met uw klanten en prospects!

Ook voor meer praktische en korte termijn projecten, zoals een nieuwe folder, de organisatie van een beurs, een nieuwe website of digitale nieuwsbrief, kunt u mij bellen of mailen.

Stappenplan MKB Marketingcommunicatie Scan
Om u een indruk te geven van mijn werkwijze, geef ik u graag inzicht in het stappenplan van de MKB Scan:

Stap 1. Analyse van de huidige marketing en communicatiestrategie

  • oriëntatie en analyse a.d.h.v. persoonlijk(e) gesprek(ken)
  • inzicht in bedrijfs- en marktinformatie
  • de MKB Marketingcommunicatie Scan-checklist en brainstormsessie

Stap 2. Vaststellen of er onderzoek nodig is voor meer inzicht (naambekendheid, imago, klanttevredenheid, etc.)
Stap 3. Bepalen doelstellingen, doelgroepen, oplossingen en budget
Stap 4. Opstellen marketingcommunicatieplan
Stap 5. Opstellen intern communicatieplan
Stap 6. Uitvoering
Stap 7. Evaluatiemomenten bepalen en bijsturing

Voor de MKB Marketingcommunicatie Scan ontvangt u na een kennismaking en oriëntatie een duidelijke offerte, afgestemd op uw organisatie. Uw input is essentieel, en daar maak ik dan ook graag tijd voor vrij.

Waarom kiezen voor de MKB Marketingcommunicatie Scan?
duidelijke offerte
helder en geïntegreerd plan van aanpak
unieke combinatie van creativiteit en effectiviteit
concept, strategie en uitvoering zoveel mogelijk in eigen beheer
19 jaar ervaring in marketingcommunicatie advies in diverse branches
netwerk van specialisten: daadkrachtig, deskundig en betaalbaar

Wanneer is het voor u interessant?
De MKB Marketingcommunicatie Scan helpt u altijd om bewust stil te staan bij uw strategie en met een frisse blik de focus te bepalen. Ook is de MKB Scan een effectief middel als u leest over ontwikkelingen en u wilt weten of uw organisatie er mee aan de slag moet.

Voorbeelden van situaties en vragen:

  • de omzet loopt terug: wat kan ik eraan doen?
  • hoe denken klanten eigen over ons bedrijf en hoe tevreden zijn zij over onze producten of diensten?
  • campagne: hoe vertel ik mijn doelgroep wat mijn product kan betekenen?
  • klantenbestand: hoe krijg ik mijn relatiebestand weer actueel?
  • huisstijl: hoe maak ik onze huisstijl weer actueel en pas ik mijn drukwerk erop aan?
  • social media: wat kan ik als organisatie met Facebook, Pinterest, LinkedIn of Twitter?
  • mobiele communicatie: hoe bereik ik mijn doelgroep?
  • website: hoe kan ik het oriëntatie of bestelproces optimaliseren voor prospects en klanten?
  • webshop: hoe bouw ik een shop en waar maak ik mijn webshop bekend?
  • internet: hoe integreer ik mijn website met mijn social media en mobile activiteiten?
  • internet: hoe scoort mijn website op een slimme manier hoger in Google?
  • digitale nieuwsbrief: hoe ontwerp ik een format en hoe kan ik dit inzetten in de dialoog met mijn klanten?
  • workshops & e-learning: hoe kan ik mijn medewerkers het beste informeren over een innovatie?

Meer over Anja Smid, uw marketingcommunicatie gesprekspartner >>

Interesse in een kennismaking? Neem direct contact met mij op via telefoonnummer [06] 146 41 276 of mail naar anja [@] anjasmid.nl.

MKB_Marcom_Scan

Comments are closed.

BizStudio by Sketch Themes